Արվեստի ավելի քան երկու հարյուր ինքնատիպ նմուշ ներկայացվեց «Գարնանային սալոն» ցուցադրությանը
Ավանդական դարձած «Գարնանային սալոն» խորագրով ցուցահանդեսում այս տարի ներկայացված է երկու հարյուր և ավելի ցուցանմուշ՝ քանդակներ, կտավներ, արվեստի այլ յուրատիպ գործեր:




























Լուսանկարները` Տաթև Դուրյանի
Ցուցահանդեսին, որը բացվեց մարտի 1-ին Նկարիչների միությունում, ցուցադրված են միայն միության անդամների ստեղծագործությունները:
«Ցուցահանդեսին մասնակցել է ավելի քան երկու հարյուր արվեստագետ, որոնց աշխատանքները ներկայացված են Նկարիչների միության երեք հարկում»,-ասաց միության նախագահ Սուրեն Սաֆարյանն ու հույս հայտնեց, որ ցուցանմուշները դուր կգան բոլոր այցելուներին: Նա ներկաներին շնորհավորեց գարնան առաջին օրվա առթիվ՝ մաղթելով առողջություն, իսկ երկրին՝ խաղաղություն:
Նկարիչ Յուրի Խաչանյանը, որը ներկայացրել է «Տագնապ» կտավը, ասաց, որ համավարակը, պատերազմը իրեն ստիպեցին դադար առնել, հետո միայն շարունակել աշխատանքը: Նկարիչը չի մասնակցել «Աշնանային սալոն» ցուցադրությանը, հետո կարծել է, որ մեկուսանալը ճիշտ չէ և պետք է վերադառնալ միություն, որն իր հարազատ տունն է համարում, և մասնակցել «Գարնանային սալոն»-ին: «1981 թվականից Նկարիչների միության անդամ եմ և միշտ ակտիվ եմ եղել, հասարակական գործունեությամբ եմ զբաղվել, ստեղծագործել եմ: Ե՛վ իմ, և՛ միության համար հիմա նոր փուլ է սկսվում. անհրաժեշտ է վերադառնալ մեր ստեղծագործական կյանքին, ցույց տալ, որ ապրում ենք, շնորհալի, տաղանդավոր ազգ ենք: Փոքրաթիվ ենք, բայց արարում ենք: Վստահ եմ, որ յուրաքանչյուր նկարիչ եթե ոչ 5 հազար, ապա հազար գործ ունի»,-նշեց Խաչանյանն ու հավելեց, որ այդ գործերը մեր երկրի զենքն են:
Անդրադառնալով ոլորտի բացերին՝ նկարիչն ընդգծեց, որ չկան քննադատներ, որոնք կլինեն նկարիչների կողքին, կվոգևորեն նրանց: Խաչանյանի խոսքով՝ ժամանակին այդ գործառույթն իր ուսերին է վերցրել Հենրիկ Իգիթյանը, որը սերունդների է կրթել: «Շատ կցանկանայի, որ նկարիչների դուռը ծեծեին, հարցնեին, թե նրանք ինչ են նկարել, ինչ ծրագրեր ունեն: Կրկնում եմ, որ թե՛ միջին, թե՛ ավագ սերնդի փայլուն արվեստագետներ ունենք, որոնք հրաշալի գործեր են ներկայացրել, ինչը մեզ մեծ պատիվ է բերում: Այս ցուցահանդեսը մեր հաղթանակներից մեկն է»,-եզրափակեց Յուրի Խաչանյանը:
Նկարիչ Արթուր Հովհաննիսյանը «Գարնանային սալոն»-ում ցուցադրել է Երևանը պատկերող եռանկար, որը մեկ ամբողջություն է: Կտավում իր տան պատուհանից բացվող տեսարանն է: Այս պարագայում ձմեռային տեսարան է: «Սա շարք է, որը ծնվել է վերջին ամիսներին: Նմանատիպ մի շարք աշխատանքներ եմ նկարել՝ պատկերելով տան դիմացի հատվածը, կողքը, շենքի տարբեր հատվածները տարբեր եղանակներին, օրվա տարբեր ժամերին: Շարքը պայմանական անվանել եմ «Քաղաք» »,-նշեց նկարիչն ու խոստովանեց, որ կտավները ստեղծելիս մտածել է, թե ինչ գույն ունի Երևանը: Ըստ նրա՝ Երևանը երբեմն սպիտակ է, երբեմն վարդագույն է, հաճախ արևաշատ, երբեմն էլ մոխրագույն:
Հովհաննիսյանի հավաստիացմամբ՝ ինչպես փոխվում են մարդկանց տրամադրությունները, ընկալումները, այդպես էլ փոխվում է հայացքը դեպի քաղաքը՝ կախված իրավիճակից, այս կամ այն իրադարձությունից, ժամանակահատվածից և այդպես շարունակ։